SamouczkiHandlowy

Reaktywacja pakietów hostingowych

W poniższej części przedstawimy wszystkie informacje oraz procedurę reaktywacji pakietów hostingowych z konta klienta Hostico.

5
Widoki 317Opublikowano w 20/03/2025przez Mark Dohi

Każdy z nas zmierzył się z sytuacją, w której nie udało nam się dokonać płatności z różnych powodów, a nasze usługi zostały zawieszone. Reaktywacja, w większości przypadków, wiąże się z kontaktem z zespołem wsparcia, a jeśli nie oferują wsparcia telefonicznego lub czatu na żywo, jedynym pozostałym rozwiązaniem jest e-mail, który, w zależności od szybkości zespołu, może przynieść szybsze rozwiązanie lub nie.

W dalszej kolejności przejdziemy przez kroki niezbędne do reaktywacji pakietu hostingowego w koncie klienta Hostico.

Pierwszą rzeczą, którą musimy zrobić, jest upewnienie się, że jesteśmy zalogowani na właściwe konto klienta, na którym znajduje się zawieszona usługa.

Po tym przechodzimy w lewą stronę do sekcji „Usługi” i uzyskujemy dostęp do zawieszonej usługi w koncie, którą chcemy reaktywować.

servicii suspendate Hostico

Jeśli uzyskałem prawidłowy dostęp do usługi, wszystkie opcje w panelu będą monochromatyczne (szare), z wyjątkiem sekcji na górze strony.

Aby rozpocząć proces przywracania, klikniemy przycisk zielony „Tymczasowe Przywrócenie”.

reactivare-servicii

Uwaga: Jeśli reaktywacja pakietu nie jest możliwa (z różnych powodów), powiadomienie w górnej części strony nie będzie widoczne, a reaktywacja będzie niemożliwa do zrealizowania.

Jeśli proces zakończył się pomyślnie, zobaczymy wiadomość potwierdzającą, a po odświeżeniu strony wszystkie funkcjonalności pakietu hostingowego będą ponownie aktywne.

Uwaga:

  • Z góry ustalone, usługi hostingowe są automatycznie utrzymywane przez 7 dni po dacie wygaśnięcia. Reaktywacja pakietu może być żądana na dodatkowe 7 dni, co łącznie daje 14 dni od daty wygaśnięcia.
  • Reaktywacja usług jest możliwa tylko po upływie 90 dni. Jeśli w ciągu ostatnich 90 dni złożyłeś prośbę o wcześniejszą reaktywację, reaktywacja nie będzie możliwa ani przez Ciebie, ani przez operatora Hostico.
  • W przypadku zawieszenia usług z innych powodów, takich jak naruszenie warunków korzystania Hostico, reaktywacja z interfejsu klienta nie jest możliwa.
  • Reaktywacja zamkniętego pakietu hostingowego nie jest możliwa. Jeśli miałeś pakiet hostingowy, który został usunięty z serwerów Hostico, konieczne będzie złożenie zamówienia na nową usługę hostingową (jeśli stare pliki nie są istotne), lub skontaktować się z zespołem wsparcia, aby sprawdzić, czy istnieje możliwość przywrócenia starych plików.
  • W przypadku, gdy nie zgłaszałeś reactivacji w ciągu ostatnich 90 dni, a przycisk reactivacji nie jest obecny, będziesz musiał skontaktować się z działem handlowym, aby sprawdzić przedstawioną sytuację.

Podobne artykuły

Zmienianie wersji PHP w cPanel na pakietach hostingowych VPS za pomocą MultiPHP ManageraSamouczki /cPanel

W tym artykule przedstawimy niezbędne kroki do zmiany wersji PHP w koncie cPanel za pomocą MultiPHP Manager.

42
przez Sebastian Szlivka
Widoki 1957
Zaktualizowane 11 miesięcy temu
Opublikowano w 18/10/2017
Odblokowanie IP na serwerach HosticoSamouczki /Dev

W tym samouczku zostaną przedstawione niezbędne kroki do odblokowania adresu IP wymienionego w firewallu na serwerach Hostico.

31
przez Mark Dohi
Widoki 929
Zaktualizowane 9 dni temu
Opublikowano w 05/10/2020
Instalacja certyfikatu SSL w WordPressieSamouczki /WordPress

Naucz się, jak zainstalować certyfikat SSL w WordPress, zapewniając automatyczne przekierowanie do HTTPS i szyfrowanie przesyłanych danych. Podążaj za prostymi krokami!

26
przez Cătălin Adrian
Widoki 6677
Zaktualizowano 3 miesiące temu
Opublikowano w 28/02/2018
Ustawienia SSH w WebuzoSamouczki /Webuzo

W tym samouczku dowiesz się, jak zablokować dostęp SSH na serwerze Webuzo, aktywując połączenie i konfigurując potrzebny port.

20
przez Alexandru Rogojan
Widoki 560
Zaktualizowane 9 dni temu
Opublikowano w 12/06/2018
Anulowanie usług hostingowych.Samouczki /Handlowy

W tym samouczku ilustrujemy proces anulowania usługi hostingowej z konta klienta Hostico.

16
przez Mark Dohi
Widoki 6689
Zaktualizowane 11 miesięcy temu
Opublikowano w 04/06/2018