Reaktywacja pakietów hostingowych
W poniższej części przedstawimy wszystkie informacje oraz procedurę reaktywacji pakietów hostingowych z konta klienta Hostico.
Każdy z nas zmierzył się z sytuacją, w której nie udało nam się dokonać płatności z różnych powodów, a nasze usługi zostały zawieszone. Reaktywacja, w większości przypadków, wiąże się z kontaktem z zespołem wsparcia, a jeśli nie oferują wsparcia telefonicznego lub czatu na żywo, jedynym pozostałym rozwiązaniem jest e-mail, który, w zależności od szybkości zespołu, może przynieść szybsze rozwiązanie lub nie.
W dalszej kolejności przejdziemy przez kroki niezbędne do reaktywacji pakietu hostingowego w koncie klienta Hostico.
Pierwszą rzeczą, którą musimy zrobić, jest upewnienie się, że jesteśmy zalogowani na właściwe konto klienta, na którym znajduje się zawieszona usługa.
Po tym przechodzimy w lewą stronę do sekcji „Usługi” i uzyskujemy dostęp do zawieszonej usługi w koncie, którą chcemy reaktywować.
Jeśli uzyskałem prawidłowy dostęp do usługi, wszystkie opcje w panelu będą monochromatyczne (szare), z wyjątkiem sekcji na górze strony.
Aby rozpocząć proces przywracania, klikniemy przycisk zielony „Tymczasowe Przywrócenie”.
Uwaga: Jeśli reaktywacja pakietu nie jest możliwa (z różnych powodów), powiadomienie w górnej części strony nie będzie widoczne, a reaktywacja będzie niemożliwa do zrealizowania.
Jeśli proces zakończył się pomyślnie, zobaczymy wiadomość potwierdzającą, a po odświeżeniu strony wszystkie funkcjonalności pakietu hostingowego będą ponownie aktywne.
Uwaga:
- Z góry ustalone, usługi hostingowe są automatycznie utrzymywane przez 7 dni po dacie wygaśnięcia. Reaktywacja pakietu może być żądana na dodatkowe 7 dni, co łącznie daje 14 dni od daty wygaśnięcia.
- Reaktywacja usług jest możliwa tylko po upływie 90 dni. Jeśli w ciągu ostatnich 90 dni złożyłeś prośbę o wcześniejszą reaktywację, reaktywacja nie będzie możliwa ani przez Ciebie, ani przez operatora Hostico.
- W przypadku zawieszenia usług z innych powodów, takich jak naruszenie warunków korzystania Hostico, reaktywacja z interfejsu klienta nie jest możliwa.
- Reaktywacja zamkniętego pakietu hostingowego nie jest możliwa. Jeśli miałeś pakiet hostingowy, który został usunięty z serwerów Hostico, konieczne będzie złożenie zamówienia na nową usługę hostingową (jeśli stare pliki nie są istotne), lub skontaktować się z zespołem wsparcia, aby sprawdzić, czy istnieje możliwość przywrócenia starych plików.
- W przypadku, gdy nie zgłaszałeś reactivacji w ciągu ostatnich 90 dni, a przycisk reactivacji nie jest obecny, będziesz musiał skontaktować się z działem handlowym, aby sprawdzić przedstawioną sytuację.