Samouczki • Handlowy
Anulowanie usług hostingowych.
W tym samouczku ilustrujemy proces anulowania usługi hostingowej z konta klienta Hostico.
17
Widoki 6959Zaktualizowane 1 anOpublikowano w 04/06/2018przez Mark Dohi
Wprowadzenie
- W tym poradniku ilustrujemy proces, w jaki sposób usługa hostingowa może zostać anulowana z konta klienta Hostico.
Wymagania
- Konto klienta Hostico
- Hosting z aktywnym okresem
Kroki
- Po zalogowaniu się na konto klienta, przejdź do sekcji Usługi;
- Na otwartej stronie będą wyświetlane wszystkie aktywne usługi, a hosting, który ma zostać zamknięty, będzie dostępny;
- Następnym krokiem jest przejście do panelu Akcje po prawej stronie strony. Stąd kliknij przycisk Anuluj usługę.
- W wyświetlonym oknie należy podać powód zakończenia żądanej usługi. Ten krok jest dla nas ważny, ponieważ daje nam możliwość zbierania opinii, a na podstawie tego możemy poprawić oferowane usługi.
- Wybór Natychmiastowego zamknięcia spowoduje usunięcie pakietu hostingowego z naszych serwerów następnego ranka.
- Usunięcie usługi w dniu terminu sprawi, że panel sterowania pozostanie aktywny do dnia terminu usługi, po czym zostanie usunięty z serwera w tym dniu.
- Aby zakończyć prośbę o zamknięcie usług, kliknij na TAK.
- Wniosek o zatwierdzenie anulacji został wysłany na adres e-mail konta klienta dotyczący usługi hostingowej. Wniosek pozostanie niekompletny, jeśli ten krok nie zostanie zrealizowany.
Uwaga
- Po anulowaniu subskrypcji hostingu, wszystkie informacje znajdujące się w hostingu są również usuwane.
- Jeśli chcesz zachować dane na przyszłe projekty, zaleca się wykonanie lokalnej kopii zapasowej przed złożeniem wniosku o zamknięcie.