Najczęściej Zadawane Pytania

Przeglądaj ponad 700 artykułów dokumentacji Hostico

FAQs / cPanel
Widoki 418
Zaktualizowane 5 lat temu

AWStats nie wyświetla statystyk, jeśli konto jest aktywne krócej niż 24 godziny. Poczekaj dzień i sprawdź ponownie; skontaktuj się z pomocą techniczną, jeśli problem będzie się utrzymywał.

Widoki 680
Aktualizowane 1 rok temu

Kroki przedstawione w tym artykule opisują procedurę uzyskiwania dostępu do cPanelu domeny dodatkowej lub domeny uzupełniającej.

Widoki 639
Zaktualizowano 6 lat temu

Odkryj w poniższym fragmencie, dlaczego wyświetlany jest błąd A DNS entry for the domain DOMAIN_NAME already exists.

Widoki 407
Zaktualizowane 5 lat temu

Subdomeny są niezbędne do działania domen dodatkowych w cPanel. Dowiedz się, dlaczego nie należy usuwać tych subdomenów.

Widoki 426
Zaktualizowano 6 lat temu

Sprawdź w tym artykule, czy możesz mieć wielu użytkowników z różnymi hasłami do logowania się do cPanel.

Widoki 4,194
Aktualizowane 1 rok temu

Dowiedz się, jak uzyskać dostęp do cPanel: za pomocą linków bezpośrednich lub adresu IP konta, w zależności od ustawień serwerów nazw.

Widoki 445
Zaktualizowane 8 miesięcy temu

Odkryj, dlaczego cPanel nie aktualizuje zajętości miejsca na hostingu po usunięciu plików lub e-maili oraz co można w tej kwestii zrobić.

Widoki 795
Aktualizowane 1 rok temu

Zresetuj swoje konto cPanel, wysyłając e-mail na adres technic@hostico.com. Uwaga: wszystkie informacje zostaną usunięte, a konto wróci do stanu pierwotnego.

Widoki 629
Zaktualizowane 8 miesięcy temu

Dowiedz się, jak dodać subdomenę typu wildcard w cPanel, aby przekierować wszystkie nieistniejące subdomeny do określonego folderu.